TPG a Essent se spojují

23. 8. 2004 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cendris Customer Contact a BSC spojují své síly v oblasti styku se zákazníky, aby vytvořením společnosti s očekávaným výnosem 60 mil. eur v roce 2004 posílily své postavení na trhu. Stanou se tak jednoznačně druhým nejsilnějším provozovatelem telefonních center na nizozemském trhu. Mateřské společnosti Royal TPG Post (Cendris) a Essent Retail Bedrijven (BSC) podepsaly v Amsterdamu dohodu o založení společného podniku. Cendris získá podíl ve výši 51 % a Essent 49 % akcií společně řízené společnosti. Do společního podniku přispějí oba svými sítěmi telefonních center, jejichž
provoz bude zahájen poté, co jej schválí orgány pro hospodářskou soutěž.

-mon-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.