Tiscali chce v ČR zůstat

10. 8. 2004 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výkonný ředitel italské internetové společnosti Tiscali Ruud Huisman a generální ředitel Tiscali ČR Naveed Gill vyvracejí spekulace o možném odchodu Tiscali z České republiky. „V této chvíli neexistuje záměr zbavit se Tiscali Česká republika,“ uvedli svorně.
V minulém týdnu měl přitom Ruud Huisman v rozhovoru pro italský list Il Sole 24 Ore oznámit stažení společnosti z České republiky, Rakouska, Dánska a Španělska. Důvodem měl být prodej aktiv a získání prostředků pro splacení dluhopisů v hodnotě 250 milionů eur (cca á miliard korun). „Původní zpráva, nesprávně interpretovala záměr společnosti, kterým je v této chvíli pouze provést audit jejích činností, aby pokračovala v procesu maximalizace hlavních obchodních činností,“ vysvětlil Naveed Gill. „Jsme nesmírně spokojeni s výsledky v České republice, kde jsme v současné době předním internetovým poskytovatelem v zemi,“ doplnil Huisman. Tiscali v ČR nabízí širokopásmové připojení k internetu a hlasové i datové telekomunikační služby.
Tiscali podle Huismana udělá vše, co je nutné, aby splnila své finanční závazky, mj. i splacení dluhopisu splatného v červenci 2005. „Jedním z nástrojů, jak splnit tyto závazky, by mohl být i případný prodej poboček v zemích, které nejsou klíčové,“ připustil Huisman.
Čtvrtý největší poskytovatel internetových služeb v Evropě minulý týden oznámil, že kvůli splacení dluhopisů připravuje prodej aktiv v hodnotě až 250 milionů eur. V úvahu také připadalo uhrazení části dluhopisů zvýšením kapitál až o 130 milionů eur. Již na jaře Tiscali avizovala stažení z Jihoafrické republiky, Norska, Švédska a Švýcarska. Prioritou má zůstat pět klíčových evropských trhů: Francie, Itálie, Velká Británie, Německo a země Beneluxu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.