Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Texasan získal díky reklamní kampani nová játra

Redakce MAM16. 8. 2004

Nemocný Texasan, který se prostřednictvím reklamní kampaně obrátil na veřejnost s prosbou o pomoc při shánění nových jater, podstoupil úspěšnou transplantaci. V pátek o tom informovala jeho žena, píše agentura Reuters.
Dvaatřicetiletý Todd Krampitz, u kterého lékaři zjistili v květnu rakovinu, využil ke své kampani nejen inzerátů v novinách, ale i internet a billboardy u dálnice na Houston. Webová stránka, kterou si založil, měla adresu www.toddneedaliver – tedy Todd potřebuje játra -, na velkoplošných poutačích byl nápis Prosím, pomozte mi zachránit život a najít darovaný orgán.
Podle Krampitzovy ženy se nakonec přihlásila “jedna šlechetná rodina, která Toddovi věnovala játra, takže mohl podstoupit operaci”. Další podrobnosti k původcům darovaného orgánu paní Krampitzová nesdělila.
Krampitz sice po květnu podstoupil chemoterapii a chirurgický zákrok, ale lékaři mu řekli, že pokud má zůstat naživu, potřebuje nová játra.
Ve Spojených státech se provádí každý den asi 70 transplantací tělesných orgánů. Každý den ale také umírá 16 osob ze seznamu čekatelů, na které se tyto orgány nedostanou, konstatují údaje amerického ministerstva zdravotnictví.
Podle ministerstva je jen na seznamu osob čekajících na transplantaci jater 17471 pacientů. Jejich případy se řeší podle naléhavosti.

×

zrcadlo

Starší článek

Na Slovensku začal testovací provoz peoplemetrů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více