Superspy bude rozvážet Mediaprint

9. 8. 2004 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Stratosféra bude svůj nový týdeník Superspy nakonec distribuovat přes společnost Mediaprint & Kapa (MPK), nikoliv přes PNS, která v polovině minulého týdne oznámila, že vydavateli umožní distribuovat nový týdeník v denním režimu. Tím je distribuce nového titulu specifická.
Ředitel Stratosféry Antonin Herbeck však M&M řekl, že jeho vydavatelství si již mezitím dojednalo distribuční podmínky s konkurenční MPK.
Nový týdeník pro ženy Superspy, distribuovaný ale jako deník, se má poprvé v prodeji objevit na začátku září, stát bude 6 Kč a je určen především ženám. Stratosféra počítá, že by po nějaké době přešel na denní periodicitu. Termín, kdyby k tomu mělo dojít, však vydavatelství zatím nezná, nebo jej nechce říci. „Když bude Superspy úspěšný, jsme schopný ho přeměnit na deník téměř okamžitě,“ řekl Antonin Herbeck.
Stratosféra je podle A. Herbecka připravena oslovit PNS s nabídkou na distribuci v momentě, kdy týdeník bude přecházet na deník.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.