Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Staropramen se sítí značkových restaurací

Redakce MAM6. 8. 2004

Pivovary Staropramen chtějí upevňovat svoje postavení na trhu i získáváním zákazníků prostřednictvím vlastní sítě značkových hospod. Svoji 11. hospodu Potrefená husa oficiálně otevřely v Českých Budějovicích. Ředitel rozvoje značkových hospod Staropramen Jan Boroš řekl, že projekt, zahájený v roce 1998, patří do firemní strategie zvyšování kultury pití piva a úrovně gastronomie. Vybudování jedné hospody přijde na osm až deset milionů korun.
I když značkové hospody budují i významné pivovary jako Plzeňský Prazdroj či Budějovický Budvar, síla Staropramenu je podle Boroše v portfoliu značek. Včetně belgických piv svého majoritního vlastníka Interbrew nabízí nyní 19 pivních značek. Značkové hospody firma provozuje na bázi franšízinku, kdy partnerům poskytuje přededším know-how a potřebné zázemí
Pivovary Staropramen jsou svým 14procentním podílem na domácím trhu po Plzeňském Prazdroji druhým největším producentem piva České republice.
Značkové hospody Staropramen by se postupně měly objevovat ve městech nad 50 000 obyvatel. “Ještě letos bychom chtěli otevřít novou v Ostravě a rozšířit již fungující v Plzni. Ověřili jsme si, že velký úspěch mají v místech velkých konkurenčních pivovarů,” uvedl Boroš.
Pivovary Staropramen jsou od roku 2000 součástí belgické pivovarnické skupiny Interbrew. Společnost, která do října 2003 nesla název Pražské pivovary a.s., provozuje pivovary Staropramen a Braník v Praze a Ostravar v Ostravě.
Loni firma zvýšila prodej piva o 5,5 procenta na 2,73 milionu hektolitrů a její tržby činily 3,17 miliardy korun. Pivovary Staropramen jsou třetím největším českým exportérem piva, loni vyvezly 371 000 hektolitrů.

×

Začal vycházet Ústecký týdeník

Starší článek

Reklamní skupina Interpublic ve ztrátě

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více