Stáhne se internetová společnost Tiscali z Česka?

6. 8. 2004 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká republika není mezi státy, ze kterých se italská internetová společnost Tiscali stáhne. Vyplývá to z oficiálního prohlášení mluvčí české pobočky Vladimíry Králíkové. Generální ředitel firmy Ruud Huisman ale v rozhovoru pro list Il Sole 24 Ore uvedl, že se Tiscali stáhne z ČR, Rakouska, Dánska a Španělska, aby mohla prodat aktiva a získat peníze pro splacení dluhopisů v hodnotě 250 milionů eur (zhruba osm miliard korun).
Tiscali podle oficiálního prohlášení potvrdila seznam zemí, na které se zaměří. Mezi nimi je Itálie, Francie, Velká Británie, Benelux a Německo. Ze sféry svého zájmu naopak vyřadila Švýcarsko, Norsko, Švédsko a Jihoafrickou republiku. Ve zbývajících zemích, včetně Česka, zahájí firma hloubkový audit svých činností. Omezí pak ty z nich, které nejsou nosné a neodpovídají dnešním cílům společnosti.
Česká pobočka se prý výsledků auditu neobává. Tiscali má v tuzemsku silnou pozici jak v nabídce domácnostem, tak firmám, uvedla společnost. V některých zemích je však pozice v některé z aktivit slabší a podle Králíkové se tak může stát, že vedení firmy takové činnosti pozastaví. V ČR ale zůstává kompletní nabídka beze změny, včetně všech služeb, zdůraznila.
Tiscali ČR nabízí širokopásmové připojení k internetu, hlasové a datové služby. Mezi domácími uživateli internetu je společnost Tiscali již třetím rokem nejužívanějším poskytovatelem internetových služeb s 36procentním podílem. Česká pobočka je součástí skupiny Tiscali se sídlem v Itálii.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.