Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnost Karneval Media oficiálně pohltila konkurenty

Redakce MAM4. 8. 2004

Na začátku srpna byla završena fúze sloučením mezi společnostmi Karneval Media, TES Media a Central Europe Cable Holdings. Veškeré závazky a pohledávky přejdou na nástupnickou společnost Karneval Media.
Na základě této fúze sloučením zanikly s účinností od 1. srpna 2004 společnosti TES Media a Central Europe Cable Holdings. Karneval Media už více jak rok funguje jako společnost s jednotnou organizační strukturou, manažerským týmem a jasně definovanými produkty.
“Tímto závěrečným krokem pouze formálně zakončujeme úspěšné spojení jmenovaných společností, které začalo loni v lednu,” řekl Luboš Řežábek, ředitel vnějších vztahů Karneval Media.
Celkový počet domácností v dosahu kabelové sítě Karnevalu se vyšplhal na 500 tisíc, přičemž společnost má dohromady na 270 tisíc zákazníků. Karneval tak nabízí své služby zhruba 1,2 milionu obyvatel České republiky. V polovině roku 2004 se na vysokorychlostní internet kabelové televize mohlo připojit na 250 tisíc domácností. V průběhu roku 2004 by tento počet měl stoupnout na 330 tisíc.
Karneval Media s. r. o. je vlastněna konsorciem investorů JPMorgan Partners, AIG Emerging Europe Infrastructure Fund L. P., Baring Communications Equity Limited a Baring Communications Equity Emerging Europe Limited.

-mav-

×

Vojáci plánují další část náborové kampaně

Starší článek

Firma Marthy Stewartové se ztrátou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více