Slovenský list Sme předstihl v prodeji Pravdu, vede Nový čas
Na slovenském trhu deníků nastala změna na druhé příčce, o níž dlouhodobě soupeří listy Sme a Pravda. Podle červnového auditu sdružení vydavatelů periodického tisku ABC předběhlo Sme v prodeji Pravdu v průměru o 3547 prodaných výtisků denně. Již několik let je nejprodávanějším deníkem Nový čas, jenž si náskok udržel i v červnu. Mezi týdeníky dále vede Nový čas pre ženy před časopisy Pus 7 dní a Život.
List Nový čas si v červnu v průměru zakoupilo 183 676, Sme 73 785 a Pravdu 70 238 lidí. S větším odstupem následovaly maďarsky psaný list Új Szó (25 574) a Národná obroda s průměrným denním prodejem 13 068 výtisků.
V červnu přestal z ekonomických důvodů po pěti letech vycházet list Nový deň, který byl názorově blízký opoziční Lidové straně-Hnutí za demokratické Slovensko expremiéra Vladimíra Mečiara. Slovenský trh s deníky tak přišel o jediný list, který byl všeobecně považován za stranický a jednoznačně opoziční. Vydavatelé Nového dne ukončení činnosti zdůvodnili zejména vysokou 19procentní daní z přidané hodnoty, která prý stála za úpadkem firmy.
Další celostátní deníky Šport a Hospodárske noviny údaje o prodeji sdružení ABC neposkytují. V zemi vychází také síť regionálních deníků Korzár, jichž se v červnu prodalo denně v průměru 32 157 výtisků. Korzár vydává společnost Petit Press – stejně jako Sme a Új Szó.
Na trhu s týdeníky vedl také v červnu Nový čas pre ženy z dílny vydavatele nejprodávanějšího deníku. Tento časopis si zakoupilo průměrně 221 232 lidí. Následovaly týdeníky Plus 7 dní (187 150), Život (146 278), Eurotelevízia (124 543) a Šarm (99 354). Na slovenském trhu s týdeníky nenastaly žádné významnější změny. Další významné celostátní týdeníky Trend, Live!, Markíza a Formát údaje neposkytují.