Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Slovenský list Sme předstihl v prodeji Pravdu, vede Nový čas

Redakce MAM3. 8. 2004

Na slovenském trhu deníků nastala změna na druhé příčce, o níž dlouhodobě soupeří listy Sme a Pravda. Podle červnového auditu sdružení vydavatelů periodického tisku ABC předběhlo Sme v prodeji Pravdu v průměru o 3547 prodaných výtisků denně. Již několik let je nejprodávanějším deníkem Nový čas, jenž si náskok udržel i v červnu. Mezi týdeníky dále vede Nový čas pre ženy před časopisy Pus 7 dní a Život.
List Nový čas si v červnu v průměru zakoupilo 183 676, Sme 73 785 a Pravdu 70 238 lidí. S větším odstupem následovaly maďarsky psaný list Új Szó (25 574) a Národná obroda s průměrným denním prodejem 13 068 výtisků.
V červnu přestal z ekonomických důvodů po pěti letech vycházet list Nový deň, který byl názorově blízký opoziční Lidové straně-Hnutí za demokratické Slovensko expremiéra Vladimíra Mečiara. Slovenský trh s deníky tak přišel o jediný list, který byl všeobecně považován za stranický a jednoznačně opoziční. Vydavatelé Nového dne ukončení činnosti zdůvodnili zejména vysokou 19procentní daní z přidané hodnoty, která prý stála za úpadkem firmy.
Další celostátní deníky Šport a Hospodárske noviny údaje o prodeji sdružení ABC neposkytují. V zemi vychází také síť regionálních deníků Korzár, jichž se v červnu prodalo denně v průměru 32 157 výtisků. Korzár vydává společnost Petit Press – stejně jako Sme a Új Szó.
Na trhu s týdeníky vedl také v červnu Nový čas pre ženy z dílny vydavatele nejprodávanějšího deníku. Tento časopis si zakoupilo průměrně 221 232 lidí. Následovaly týdeníky Plus 7 dní (187 150), Život (146 278), Eurotelevízia (124 543) a Šarm (99 354). Na slovenském trhu s týdeníky nenastaly žádné významnější změny. Další významné celostátní týdeníky Trend, Live!, Markíza a Formát údaje neposkytují.

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 22. července 2004

Starší článek

Olympiáda je velkou sportovní podívanou – ale za veliké peníze

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více