Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Slovensko má více zájemců o SuperStar, než jich mělo Česko

Redakce MAM6. 8. 2004

Do pořadu Slovensko hledá SuperStar se přihlásilo 3678 soutěžících, čímž slovenští pěvečtí odvážlivci překonali počet 3200 uchazečů ve dvakrát početnějším Česku. Nejvíce přihlášených pochází z Bratislavy a západního Slovenska, přičemž více než polovinu z celkového počtu tvoří ženy a dívky. První vysílání soutěžní show SuperStar plánuje Slovenská televize (STV) na konec října.
“Spokojenost je možná slabé slovo. Tento výsledek jsme přijali mimořádně pozitivně, i když nám to samozřejmě ztěžuje produkci. Budeme muset rozšířit kapacity, abychom zvládli takovýto nápor soutěžících, ale s tím si televize bezpochyby poradí. Je to jistý předpoklad toho, že pořad bude úspěšný, stejně jako v jiných zemích,” řekl člen vedení STV Branislav Zahradník. Nejméně uchazečů pochází z Banské Bystrice a okolí. Mezi přihlášenými převládají ženy a dívky, které tvoří více než 60 procent. Nejpočetnější skupinu tvoří čtyřiadvacetiletí, přičemž věk účastníků byl omezen od 16 do 28 let.
Uzávěrka pro uchazeče byla 31. července a STV definitivně ukončila registraci přihlášek ve čtvrtek. Podle Zahradníka prý STV na základě zkušeností české televize Nova, která zaznamenala 3.200 uchazečů, očekávala kolem 1.600 přihlášek.
Regionální předkola v Bratislavě, Banské Bystrici, Žilině a v Košicích se uskuteční v průběhu září. Po jejich skončení bude známých sto finalistů, kteří postoupí dál. Vítěze soutěže pozná národ pod Tatrami v dubnu příštího roku.

×

Americká DirecTV vykázala za druhé čtvrtletí ztrátu

Starší článek

Stáhne se internetová společnost Tiscali z Česka?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více