Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sháňka po školních pomůckách začíná, zájem je o ty se Shrekem

Redakce MAM24. 8. 2004

V obchodech pomalu začíná každoroční sháňka po školních pomůckách pro děti. Obchodní řetězce letos očekávají mírný nárůst jejich prodeje. Zájem je podle obchodníků o tzv. designová pera, v kurzu naopak přestávají být klasické školní aktovky. Tradičně žádané jsou předměty s obrázky oblíbených postav dětských filmů, letos mezi nimi vládne Shrek.
“Prodej školních pomůcek proti loňskému roku stoupl, nicméně nákupní sezona školních pomůcek je teprve před námi,” řekla mluvčí společnosti Carrefour Jana Havlíčková. Dnes již nikdo nemá obavy z nedostatku zboží, a proto rodiče vše nechávají na poslední chvíli. Navíc na začátku roku děti dostávají seznamy pomůcek, podle kterých pak rodiče nakupují vše potřebné, dodala.
“Zájem ze strany zákazníků určitě je, přibližný nárůst odhadujeme ve srovnání s minulým rokem až na 20 procent,” doplnila mluvčí hypermarketů Hypernova a Albert Petra Režná. Největší zájem je tradičně v posledním týdnu před začátkem školy, připomněl mluvčí Tesco ČR Vesselin Barliev. Poptávka je srovnatelná s loňskou, protože počet “zákazníků”, čili žáků, je přibližně stejný, podotkl.
Havlíčková upozornila na to, že podstatně větší zájem je o batohy. Klasické školní aktovky podle jejích slov ustupují do pozadí. V prodejnách Hypernova je nyní největší hitem batoh s kompletním vybavením do školy. Ten obsahuje vedle základních školních potřeb, jako jsou propisky, pravítka či obaly na sešity, například pytlík na bačkory, informovala Režná.
Mezi školními pomůckami s obrázkem jsou v tomto roce nejpopulárnější ty, na nichž je vyobrazen hrdina kresleného filmu Shrek, uvedla mluvčí Teska Jana Matoušková. Následuje podle ní pavoučí muž Spiderman. Velká poptávka je letos po tzv. designových perech, která se vyznačují pohodlným úchopem. “Jsou inkoustová, ale nedělají kaňky,” poznamenala Matoušková.

×

Comupter Press zvýšil v pololetí tržby

Starší článek

Mediální skupina GES se nedohodla na převzetí Rádia Nitra

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více