Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reportér Novy vyhrál spor s policií o údaje o nákupu aut

Redakce MAM20. 8. 2004

Reportér televize Nova Martin Novotný vyhrál spor s policejním prezidiem o zveřejnění podrobností o výběrovém řízení na vozy pro dopravní policii. Policie odmítala sdělit částku, kterou zaplatila za 18 nových automobilů značky Ford a jména těch, kdo o nákupu rozhodovali. Poté, co reportér podal žalobu, policejní prezidium oznámilo, že informace zveřejní. Informovala o tom televize Nova.
Novotný si stěžoval na utajování informací o vozech nejprve u policejního prezidia. To však jeho stížnost zamítlo. Podal proto žalobu. Pod hrozbou soudu policie rozhodla, že informace o výběrovém řízení poskytne. Soud pak stanovil lhůtu, během níž tak musí učinit. Pokud termín nedodrží, soudní řízení bude pokračovat, upřesnila Nova.
Cenu vozů Ford Mondeo už policie sdělila. “Jednotková cena za ford je 694 900 korun,” řekla v televizi mluvčí policejního prezidia Blanka Kosinová. Informace o složení komise, která o nákupu rozhodovala, však dosud nezveřejnila. Podle své mluvčí nyní policie rozhodnutí soudu posuzuje.
Letos v lednu dva policisté před novináři kritizovali luxusní výbavu těchto nových policejních vozů. Byli za to kázeňsky potrestáni a trest stihl i šéfa středočeské dopravní policie Stanislava Humla, který se jich zastal.
Nové fordy začala dálniční policie používat na počátku letošního roku. Vozy s třílitrovým šestiválcem jsou podle výrobce schopny vyvinout rychlost až 250 kilometrů za hodinu, mají být tedy schopny rychle zasahovat u dopravních nehod. Slouží též ke stíhání silničních pirátů.

×

Ruským pirátům s audiovizuální produkcí se možná přitíží

Starší článek

Z olympijských disciplín zatím nejvíce diváky lákala gymnastika

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více