Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reklamní skupina Interpublic ve ztrátě

Redakce MAM6. 8. 2004

Americká společnost Interpublic Group, která je druhou největší skupinou reklamních agentur na světě, zůstala ve druhém čtvrtletí ve ztrátě. Oznámila to firma s tím, že nárůst příjmů z reklamy byl kompenzován vysokými mimořádnými náklady.
Čistá ztráta se snížila na 5,4 milionu dolarů, tedy tři centy na akcii, z 13,5 milionu před rokem. Analytici ale předpokládali, že firma vykáže zisk tří centů na akcii. Celkové tržby se zvýšily na 1,54 miliardy dolarů z předchozích 1,50 miliardy.
Organické tržby, které nezahrnují výkyvy devizových kurzů a změny v podnikové struktuře, stouply o 0,3 procenta, takže zaznamenaly první nárůst od roku 2001. Ve Spojených státech se organické tržby zvýšily o 2,3 procenta. Předpokládá se, že výdaje na reklamu v USA v letošním roce stoupnou až o devět procent, napsala agentura Reuters.
Analytici se domnívají, že trh s reklamou by letos mohl zažít skvělý rok, a to mimo jiné díky olympijským hrám, mistrovství Evropy ve fotbale a vysokým politickým reklamním výdajům před prezidentskými volbami ve Spojených státech.

×

Staropramen se sítí značkových restaurací

Starší článek

Formanová vzdala olympiádu, bude komentovat v televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více