Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

První Olympijské studio na ČT přilákalo přes 180 000 diváků

Redakce MAM12. 8. 2004

První Olympijské studio, které ve středu večer odvysílala Česká televize, přilákalo před obrazovky v průměru 186 000 dospělých diváků. Největší zájem byl o desetiminutové shrnutí olympijských událostí dne, na něž si udělalo čas 251 000 diváků, informoval mluvčí ČT Martin Krafl.
Olympijské hry oficiálně začínají až v pátek, nicméně ve fotbalu se začalo soutěžit už o dva dny dříve. Téměř sedmdesátiminutové Olympijské studio nabídlo záznamy prvních utkání turnaje mužů i žen a shrnutí všeho podstatného, co se na hrách událo.
“Pochopitelně největší zastoupení v publiku měli diváci starší 15 let. Sledovalo jich 186 000, což je 2,2 procenta dospělých při podílu na publiku devět procent,” uvedl Krafl.
Podle něj lze s určitostí očekávat výrazně větší zájem o olympijské vysílání od pátku, kdy ČT odvysílá přímý přenos slavnostního zahájení 28. novodobé olympiády. Od šesté hodiny ranní v sobotu 14. srpna pak až do neděle 29. srpna bude vysílat nonstop program věnovaný olympiádě v Aténách.

×

Radiožurnál připravuje zevrubné olympijské zpravodajství

Starší článek

Počet mobilních telefonů v ČR přesáhl deset milionů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více