Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ProSieben prudce zvýšila zisk díky oživení televizní reklamy

Redakce MAM13. 8. 2004

Největší německá komerční televize ProSiebenSat.1 Media ve druhém čtvrtletí zvýšila základní zisk o 84 procent díky oživení tržeb z reklamy. K nárůstu zisku přispěla rovněž efektivní správa nákladů.
Zisk před zdaněním, úroky a odpisy (EBITDA) stoupl na 118,3 milionu eur ze 64,3 milionu ve stejném období loňského roku. Překonal tak očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu agentury Reuters odhadovali na 105 milionů eur. Tržby vzrostly o šest procent na 496 milionů eur a čistý zisk se více než zdvojnásobil na 47,6 milionu eur.
“Jsme schopni zlepšit firemní strukturu a posílit výkony našich stanic,” prohlásil generální ředitel Guillaume de Posch. Ten byl letos do vedení společnosti jmenován skupinou investorů, která firmu vlastní a v jejímž čele stojí americký mediální magnát Haim Saban.
Společnost ProSieben snižovala náklady, aby vykompenzovala pětinový propad tržeb na největším evropském trhu s reklamou v letech 2000 až 2003. Její zisky nyní začaly stoupat, protože německé firmy zvyšují své výdaje na televizní reklamu, píše agentura Reuters.
Firma, jejímž hlavním rivalem je RTL Group patřící do mediální skupiny Bertelsmann, minulý měsíc uvedla, že v letošním roce očekává v Německu nárůst výdajů na televizní reklamu o dvě procenta a v příštím o tři procenta. Dnes potvrdila, že hodlá v růstu tržeb předstihnout trh a výrazně zlepšit zisky.

×

ČRo a ČT připomenou 21. srpen 1968 dokumenty i vzpomínkami lidí

Starší článek

Zahraniční média prý skloňují ČR jako cíl turistů stále častěji

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více