Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prodej vybavení na sport začal letos později, zájem je o kvalitu

Redakce MAM13. 8. 2004

Deštivé a studené léto zpočátku příliš nepřálo sportu v přírodě a kempovaní, takže vybavení pro aktivní odpočinek se začalo více prodávat později než obvykle. Letošní léto nemá zatím takový hit, jakým byla v minulých letech skládací koloběžka, trendem je zřejmě větší zájem o kvalitnější zboží, vyplývá z ankety mezi obchodními řetězci. “Sezona je ovlivněna pochopitelně zejména počasím. Léto začalo velmi pozdě, v podstatě v čase, kdy se již normálně dělají výprodeje. Nicméně sezona je to i tak úspěšná,” řekla mluvčí obchodů Hypernova a Albert Kateřina Černá. “Nyní s příchodem teplejších dnů lidé dohánějí ztracený čas,” doplnila mluvčí firmy Globus ČR Helena Jakubcová. Největší zájem je podle ní klasicky o kolečkové brusle, spací pytle, karimatky, nafukovací matrace, míče, bazény, pomůcky na plavání a potápění a cyklistické vybavení. Mluvčí Teska Vesselin Barliev míní, že tuto rekreační sezonu charakterizuje velký příklon k rodinným stanům. Letošku podle něj vévodí také zájem o fitness vybavení. Jinak je poptávka po kolečkových bruslích a kempinkovém vybavení, včetně oblečení a turistické obuvi. Největší zájem je o kolečkové brusle, upozornila mluvčí Carrefouru Jana Havlíčková. V minulosti byl vyšší zájem o kolečkové brusle pro děti, nyní stoupá poptávka pro dospělé. Nejvíce se kupují pohodlné měkké vzdušné boty usazené ve skeletu. “Lidé je kupují velmi často jako výbavu na dovolenou,” podotkla. Poptávka podle Černé roste po sportovně rekreačním vybavení jako takovém, zejména u vodních sportů, potápění či šnorchlovaní. “Začíná být zájem i o kvalitnější, tedy dražší výrobky,” poznamenala. Vyslovený hit, jakým byla před lety skládací koloběžka, se letos podle obchodníků neobjevil. Zákazníci projevili zvýšený zájem o pflatball – létající talíř měnící se v míč a hover disk – velký létající talíř plněný vzduchem, uvedla Jakubcová. “Obě položky byly v televizní reklamě, což zákazníka upoutalo,” vysvětlila.

×

Zlínský kraj chce podpořit třídění odpadu, připravuje kampaň

Starší článek

Olympiáda má být pro sázkové kanceláře dalším vrcholem roku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více