Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Poplatek znovu ve hře

Redakce MAM5. 8. 2004

Plných patnáct měsíců putoval oběma komorami českého parlamentu vládní návrh na zvýšení rozhlasového a televizního poplatku, než definitivně ztroskotal letos v červnu na neschopnosti Sněmovny přijmout nebo přehlasovat senátní pozměňovací návrhy. Senát na jedné straně akceptoval zvýšené sazby 45 Kč pro rozhlas a 100 Kč pro televizi, na straně druhé omezil reklamu v České televizi zákazem převádět nevyčerpané limity z druhého programu na sledovanější první program. Kromě toho Senát protestoval proti tomu, aby platili i ti lidé, kteří přijímače nemají. Minulý týden skupina šesti poslanců ze tří koaličních stran nečekala na vládu a předložila poslanecký návrh zákona, který zvýšení poplatků v navrhované výši znovu pokládá na jednací stůl. Poplatek by měli platit nejen držitelé přijímačů, ale také všichni “odběratelé elektřiny”. Zvýšení by mělo vstoupit v platnost od ledna příštího roku.

Ekonom, 5. 8. 2004, autor: (MIŠ)

×

Nesmíš mi říkat agent

Starší článek

Podíl sledovanosti rostl Nově a ČT2 na úkor ČT1 a Primy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více