Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Podíl sledovanosti rostl Nově a ČT2 na úkor ČT1 a Primy

Redakce MAM5. 8. 2004

Podíl sledovanosti rostl minulý týden Nově a ČT2 na úkor ČT1 a Primy. Na Novu se dívalo v průměru 45,13 procenta všech diváků starších 15 let a na ČT2 7,5 procenta. Oba programy tak svůj podíl zvýšily o více než procentní bod. Zhruba ve stejném poměru naopak ubylo diváků ČT1 a Primě. Vyplývá to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Nova a ČT2 si polepšily také v hlavním vysílacím čase. Nejsledovanější české televizi dávalo ve večerních hodinách přednost 46,49 procenta diváků, následovala Prima s 23,17 procenta, ČT1 s 20,48 procenta a ČT2 s 5,81 procenta.
Také v minulém týdnu odvysílala 20 nejsledovanějších pořadů jediná televize – Nova. Nejvíce diváků vůbec zhlédlo pondělní Televizní noviny, a to 2,6 milionu, tedy 31 procent dospělé populace.
I na ČT1 diváky nejvíce lákaly Události, a to v neděli, kdy se na ně podívalo 1,5 milionu lidí, tedy 18,3 procenta dospělých. Na Primě byl největší zájem o seriál Rodinná pouta, který v úterý večer zhlédlo 1,2 milionu diváků, což činí 14,7 procenta dospělých. Na ČT2 nejvíce zabodovali Tři mušketýři, kteří k obrazovce druhého veřejnoprávního kanálu přivedli v neděli půl milionu diváků, tedy 5,9 procenta dospělé populace.

×

Poplatek znovu ve hře

Starší článek

Media projekt: Stále vede Blesk a Radiožurnál

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více