Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

PNS chce distribuovat Superspy, jedná o technických věcech

Redakce MAM5. 8. 2004

První novinová společnost (PNS) jedná o distribuci nového časopisu pro ženy Superspy, který začne na přelomu srpna a září vydávat společnost Stratosféra, informoval ředitel PNS Radimil Juda s tím, že list si vyžádá zcela nový způsob distribuce a je tedy třeba vyřešit i technické záležitosti. Juda tak reagoval na nedávné vyjádření ředitele Strategie Antonína Herbecka, že PNS odmítla titul rozvážet v deníkovém rozsahu.
“Jednání o distribuci nového titulu z vydavatelství Stratosféra se vedou už od konce června a dosud nebyla uzavřena,” sdělil Juda. Deník bude mít podle něj výjimečný charakter distribuce. Měl by být totiž tříděn, rozvážen, prodáván a také administrován co se týče remitendy současně s běžnými deníky. Na stáncích by měl být k dostání pouze v ten den, kdy vyjde.
“Pokud dojde k dohodě o technických záležitostech a cenách s vydavatelem, jsme připraveni udělat pro distribuci nového titulu maximum,” sdělil Juda. PNS tímto způsobem žádný jiný titul dosud nedistribuovala a novou službu chce nabídnout i ostatním vydavatelům periodického tisku.
List s názvem Superspy začne vydavatelství Stratosféra vydávat jako týdeník, který by se později měl proměnit v deník. Nový časopis s nákladem 150 000 výtisků bude zaměřen na vzdělanější čtenářky ve věku od 18 do 45 let. Má stát šest korun a bude doplňovat týdeník Spy. Noviny budou mít základní rozsah 16 stran a formát podobný německému deníku Bild.

×

Hornbach otevřel první velkoprodejnu na Slovensku

Starší článek

Auditorem ČT bude Nörr Stiefenhofer Lutz CZ Consulting

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více