Ogilvy Interactive expanduje

2. 8. 2004 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Ogilvy Interactive vyhrála výběrové řízení pro výrobce a světového exportéra motorek Blata a rovněž pro poradenskou a softwarovou firmu Gist, ve kterém porazila agentury FG Forrest a Wunderman. Internetová divize Ogilvy Group bude vytvářet www stránky pro Alfa Romeo v Maďarsku. Připravuje taktéž nový web pro KFC.

-kat –

Redakce MAM

Další zajímavé čtení