Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Odpůrci přesunu nádraží v Brně kritizují reklamu placenou městem

Redakce MAM13. 8. 2004

Agentura, najatá městem Brnem na informování o přesunu hlavního železničního nádraží, porušila podle Koalice Nádraží v centru kodex reklamy. Koalice podala v pondělí stížnost k arbitrážní komisi Rady pro reklamu (RPR) na porušení etického Kodexu reklamy. Agentura kritiku odmítá. Pokud by se Rada se stížností ztotožnila, musela by agentura reklamy stáhnout.
Reklamní kampaň si brněnský magistrát objednal na podporu přestavby Železničního uzlu Brno v odsunuté poloze o 500 metrů jižněji. Proti tomu koalice protestuje a žádá jen opravu nynějšího nádraží. Za vypsání referenda mezi Brňany koalice vybrala na 25 000 podpisů.
Stížnost na postup agentury Marco obsahuje 27 jednotlivých provinění proti etickému kodexu, řekl Svatopluk Bartík z koalice. “Nejčastěji se reklama provinila v požadavku na pravdivost a čestnost,” uvedl Bartík. Poukázal, že v časopisech se před volbami do Evropského parlamentu v jednom z inzerátů objevil i primátor Petr Duchoň. Navíc reklama nebyla jasně rozeznatelná od redakční materiálů; obojí však Kodex reklamy zakazuje, upozornil. Články z agentury se podle něj objevily v radničním časopise Haló Brno bez označení reklama.
Pavel Marek z agentury kritiku odmítá. “Nerealizovali jsme žádnou placenou reklamu v médiích. Šlo o klasické reklamní články,” řekl. Vzniklo jen asi pět billboardů na podporu informační kanceláře, uvedl. Ze čtyř milionů na kampaň má agentura ve smlouvě dva miliony, dosud vyčerpala 400 000 korun, dodal.
Primátor Duchoň označil protest koalice za “pokus o dostání se do médií v okurkové sezoně”.

×

Zahraniční média prý skloňují ČR jako cíl turistů stále častěji

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 33. týden 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více