Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nová reality show Peking Express vyrazila na dlouhou cestu

Redakce MAM27. 8. 2004

Moskva, Kolín nad Rýnem Praha – nová reality show, jejíž účastníci mají před sebou cestu dlouhou tisíce kilometrů, mnohdy naprostou pustinou, odstartovala minulý týden. Německá komerční stanice RTL si ruskou metropoli vybrala jako místo startu pro show nazvanou Peking Express.
Za šest týdnů mají její účastníci dosáhnout Pekingu – s rozpočtem dvě eura na den. “Účastníci už v Moskvě pocítili, že nejdou do snadného podniku. Na startu je provázel silný déšť a vítr,” oznámil producent Stefan Klameth ze společnosti MME, která pro RTL pořad vyrábí. “Ale jejich nálada byla přesto velmi dobrá,” dodal.
Do Pekingu se vydalo osm párů a nepříznivé počasí pro ně může být tím nejmenším problémem. Cesta v podstatě opisuje trať Transsibiřského expresu, vede kromě Ruska i přes Mongolsko a Čínu. Express ale samozřejmě nemohou použít, protože finanční limity soutěže jim to neumožní. Kandidáti na vítězství musí spoléhat na pohostinnost místních lidí, ochotu řidičů náklaďáků, které budou stopovat a také na to, že se s někým domluví – většina místních totiž nezná cizí jazyky.
Prvním etapovým cílem je odlehlý ortodoxní klášter Ipatěvskij ležící na Volze. Do Pekingu nakonec dorazí pouze dva týmy, protože po každé etapě pár, který si vedl nejhůře, soutěž opustí. Zatím však není jisté, zda o týmech budou či nebudou rozhodovat diváci.
Cena pro vítěze může dosáhnout až 100 tisíc eur. V průběhu cesty, rozdělené do osmi etap, může nejlepší dvojice totiž za vítězství v každé z nich získat amulety v hodnotě 10 tisíc eur. RTL show zpracuje do epizod, které se budou vysílat v lednu 2005. Podobný formát byl už s úspěchem vyzkoušen v Belgii.

Hospodářské noviny, 27. 8. 2004, autor: (mkr)

×

Dovolenou na kole stráví letos rekordní milion českých turistů

Starší článek

Novou orientaci Lichtenštejnska má ztělesňovat značkové zboží

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více