Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nova na podzim sází na původní seriály, ale i reality show

Redakce MAM5. 8. 2004

Dva původní seriály, zcela nová a česká reality show a nová soutěž, která na čtvrt roku nahradí Milionáře, to jsou esa podzimního programu televizní stanice Nova. Vedení Novy s plány podzimní programové nabídky seznámilo novináře, první nové pořady se na televizních obrazovkách začnou objevovat v září.
Programová ředitelka Novy Libuše Šmuclerová slíbila “na každý den v týdnu jeden nový pořad”. Sází především na “televizní román” Pojišťovna štěstí, u kterého prý diváci budou i slzet. Nabídku rozšíří Nova o seriál z “atraktivního novinářského prostředí” s názvem Redakce. U obou programů se už nyní připravují druhé řady.
Druhou řadu tentokrát zahraničního úspěšného seriálu 24 hodin pak chce Nova vysílat v pondělí večer, tedy v čase, který má pro seriály tradičně vymezený Česká televize.
Od 21. září se na obrazovkách Novy přestane objevovat populární Milionář, nahradí jej nová soutěž “1 proti 100”, kdy přesně podle názvu jeden soutěžící bojuje proti stovce. Pořad znají diváci například v Nizozemsku, Belgii, Německu a dalších zemích. Milionář se ale po čtvrt roce vrátí, přestávka ve vysílání je podle Šmuclerové obsažena v zakoupených licenčních podmínkách.
Po úspěchu soutěže Česko hledá SuperStar, o kterém generální ředitel Novy Petr Dvořák řekl, že překvapil i samotný management stanice, se televize rozhodla produkovat vlastní reality show. Pod názvem Milionový pár bude po 12 týdnů sledovat osudy 12 mladých mužů a 12 mladých žen, žijících v luxusním pensionu. Diváci budou po každém vysílání hlasovat, kteří dva soutěžící program opustí.
Vítězná dvojice dostane, pokud se odhodlá k svatbě, 500.000 korun. Nova po roce zjistí, zda jim rodinné štěstí vydrželo, a doplatí jim druhou polovinu do onoho titulního milionu korun.
Televize na podzim slibuje také vysílat filmové trháky, jako je Gladiátor nebo první díl Pána prstenů. Připraven je rovněž zábavný pořad tvůrců Tele-Tele, tentokrát pojmenovaný Ku-Ku, ve kterém na sebe členové rodin za pomoci skryté kamery budou chystat kanadské žertíky.

×

Mediální firma CME letos obnovila běžnou ziskovost

Starší článek

I na CzechTeku se dá vydělat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více