Nike v reklamě uráží děti

23. 8. 2004 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Firma Nike byla donucena stáhnout svoji globální kampaň z australských TV stanic. Reklama za mnoho milionů liber totiž necitlivě přistupuje k otázce dětské sexuality. Toto odůvodnění použili zástupci dětských skupin, když napadli inzeráty, jež znázorňují mladé dívky pronásledující svého šviháckého tenisového trenéra. Výrobce sportovních potřeb tak byl donucen stáhnout reklamní spoty, které se vysílají po celém světě a propagují sponzorské aktivity Nike na olympiádě. Australský dětský fond usiluje o to, aby se kampaň ukončila celosvětově, protože uráží děti.

-kat-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.