Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Německé televize věří v “podzim událostí”

Redakce MAM17. 8. 2004

Tři velké německé komerční televize představily na konci července své programy pro podzim 2004 a jaro 2005.
Stanice Sat.1, Pro Sieben a Kabel 1 patří do jednoho koncernu (kdysi patřily do impéria Leo Kircha a dnes je ovládá americký podnikatel Saban) a jejich prezentace v Düsseldorfu byla jen chabou náhražkou někdejší výkladní skříně německých televizí – veletrhu Telemesse.
Ten se tradičně věnoval plánům stanic pro další období – letos však byl zrušen, protože většina tradičních účastníků prohlásila, že je pro ně příliš drahou záležitostí a že hodlají svou nabídku představit zejména zadavatelům reklamy jiným způsobem.
Podle předsedy představenstva ProSiebenSat.1 Guillauma de Poscheho bude podzim plný “událostí” a nečekaných překvapení.
Bude k nim patřit další “ztřeštěná” akce komika Stefana Raaba. Po zimním mistrovství světa v jízdě na pánvi Wok to má být speciální překážkový závod v Hamburku.

MEZITITULEK: Filmové hity i klasická soap opera
Pro Sieben bude i nadále sázet na filmové hity – televizní premiéru budou mít Spiderman i Muži v černém 2 – a televizní seriály – k překvapením má patřit americká soap opera z prostředí plastické chirurgie Nip/Tuck, do programu ale přibudou také nové pořady formátů Comedy a Reality – a to včetně prime timu.
Sat.1 nabídne hned dvě televizní události podzimu – show Ona hledá muže snů (přičemž vyvolený může být i homosexuál, což hledající nebude tušit) a novou, několikadílnou filmovou verzi Nibelungů.
Denně chce Sat.1 vysílat reality Bojuj o svou ženu, v níž se budou muži deset týdnů snažit získat zpět srdce ženy, kterou zklamali. Jiným tahákem v programu stanice jsou přenosy z Ligy mistrů.
Kabel 1, nejmenší stanice z tohoto tria, specializovaná na filmy a seriály starší provenience, získala po Pro Sieben seriály Sex ve městě a Přátelé a rovněž se bude snažit přilákat diváky levnějšími reality show.

Hospodářské noviny, 17. 8. 2004, autor: Milan Kruml

×

Zahájení OH sledovalo v ČT téměř jeden a půl milionu diváků

Starší článek

ČT uvede 28 nových dílů animovaného seriálu Pat a Mat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více