Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nástup léta výrazně zvýšil výstav Budějovického Budvaru

Redakce MAM11. 8. 2004

Zhruba od poloviny července, kdy teploty vzduchu vzrostly na 27 až 30 stupňů, zvýšil Budějovický Budvar prodej piva až o 30 až 40 procent. Jeho průměrný denní výstav se nyní pohybuje kolem 5000 hektolitrů. Podle ředitele pivovaru Jiřího Bočka ale pivovarská branže pozdním nástupem léta ztratila na celkovém objemu prodaného piva v květnu více než sedm procent a v červnu kolem 3,5 procenta. “Letošní sezona není pro pivovary a výrobce nápojů dobrá,” řekl Boček.
Pro výrobce nápojů podle něj začalo léto až koncem druhé dekády měsíce července. Květen, červen a dvě dekády července byly totiž v porovnání s předchozími roky extrémně chladné. “Staré heslo ‘co se v horkých měsících nevypije, to se už v zimě nedožene’, stále beze zbytku platí. Slunce je nejlepší prodejce (nápojů), taková je realita,” uvedl Boček.
Budějovický Budvar tak podle něj nenaplnil svoje letní představy u prodeje lahvového výčepního piva, což je klasický druh nápoje pro horké dny; na druhé straně se nepřízeň sezony daleko méně dotkla prodeje světlého ležáku, především sudového.
Příjemným překvapením ale byl velký zájem spotřebitelů o nový tmavý ležák, s nímž pivovar vstoupil na trh počátkem května. “Náš záměr prodat letos kolem 5000 hektolitrů této novinky, což by proporcionálně odpovídalo prodeji tmavého piva na našem trhu, se nám tak podaří splnit za necelé čtyři měsíce,” dodal ředitel Budvaru.
Loňský výstav národního podniku Budějovický Budvar dosáhl 1,171 milionu hektolitrů piva, což znamená meziroční pokles asi o 3,5 procenta. Zatímco vývoz vzrostl o pět procent na 538 tisíc hektolitrů, na tuzemském trhu pivovar ztratil. Prodej v Česku činil 633 tisíc hektolitrů a proti roku 2002 poklesl o devět procent. Finanční ukazatele se loni zlepšily, protože výnosy vzrostly o dvě procenta na 2,484 miliardy a hrubý zisk téměř o čtvrtinu na 350 milionů korun.

×

Polské úřady vyšetřují obchodní praktiky společnosti Tele2

Starší článek

McDonald’s řeší ježčí problém

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více