Mluvčí Komise pro cenné papíry Paclíková po půl roce končí

26. 8. 2004 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Monika Paclíková končí po zhruba půl roce jako mluvčí Komise pro cenné papíry, správního úřadu pro kapitálový trh. Funkci bude do příchodu nového ředitele odboru vnější komunikace, který bude rovněž plnit roli mluvčího, vykonávat Jana Konopásková. Paclíková vystřídala počátkem března Radku Procházkovou, které působila jako mluvčí komise necelé čtyři roky. Vůbec první mluvčí KCP pak byla Šárka Samková. Komise pro cenné papíry vznikla v dubnu 1998.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.