Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Median: Nejoblíbenější sport je cyklistika, v televizi hokej

Redakce MAM27. 8. 2004

Nejrozšířenějším sportem, kterému se lidé v České republice věnují, je jízda na kole. Následuje plavání, pěší turistika a fotbal. Naopak v televizi je nejsledovanější lední hokej, po něm fotbal a krasobruslení. Vyplývá to z výsledků výzkumu Market & Media & Lifestyle – TGI společnosti Median.
Z deseti nejvíce provozovaných sportů jezdí 20 procent dotázaných na kole, 19 procent plave, 13,5 procenta dává přednost pěší turistice a téměř deset procent hraje fotbal. Posilovnu navštěvuje 8,5 procenta respondentů, osm procent se věnuje aerobiku a 7,5 procenta lyžuje na sjezdovkách. Téměř sedm procent lidí hraje ve volném čase kulečník, 6,5 procenta raději běhá a skoro šest procent hraje šipky.
Ve zpravodajství a přenosech televizních stanic preferuje téměř 40 procent diváků lední hokej a 37 procent fotbal. Atletice dává přednost 23 procent lidí, krasobruslení téměř 21 procent a sjezdovému lyžování 18,5 procenta. Automobilové závody sleduje 18 procent, tenis 16,5 procenta a běh na lyžích 14 procent dotázaných. Motocyklové závody preferuje 13 procent diváků a gymnastické výkony sleduje 12,7 procenta, uvedla společnost Median. Při průzkumu bylo dotazováno 7732 respondentů.

×

Novou orientaci Lichtenštejnska má ztělesňovat značkové zboží

Starší článek

Rada pro reklamu: Reklama s Klausem může porušovat Etický kodex

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více