Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediální firma CME letos obnovila běžnou ziskovost

Redakce MAM5. 8. 2004

Americká mediální společnost Central European Media Enterprises (CME) hospodařila v prvním pololetí s výrazně nižším čistým ziskem, protože loni jí pomohly jednorázové příjmy od České republiky za vyhranou arbitráž. Firma se však dostala poprvé od roku 1999 do zisku z pokračujících operací, vyplývá z údajů zprostředkovaných agenturou Reuters.
Čistý zisk za pololetí klesl na 11,2 milionu dolarů z 319,5 milionu před rokem. Loňský zisk zahrnoval 358,6 milionu dolarů (deset miliard korun), získaných díky vyhrané arbitráži o televizi Nova.
Provozní zisk dosáhl 14,8 milionu po ztrátě 2,4 milionu o rok dříve. Firma rovněž vytvořila poprvé za pět let čistý zisk z pokračujících operací na úrovni 11,3 milionu po předchozí ztrátě 25,7 milionu USD. Konsolidované čisté tržby stouply na 80,7 milionu z 57,90 milionu v prvním pololetí loňského roku.
V létě 1999 se tehdejší ředitel Novy Vladimír Železný rozešel s dosavadními partnery ze CME, kteří většinově vlastnili servisní organizaci Novy ČNTS. Pře vyústila ve tři arbitráže. Výsledkem jedné z nich bylo, že stát musel zaplatit CME přes deset miliard korun za znehodnocení její investice do Novy.
Společnost CME v současnosti vlastní 49 procent servisní organizace slovenské televizní stanice Markíza a je i menšinovým spoluvlastníkem licence na její vysílání. Letos koupila televizní stanici v Chorvatsku a stala se tím největším provozovatelem televizních stanic ve střední a východní Evropě. CME nyní působí v pěti zemích, kde má vliv na řízení osmi televizních stanic.

×

iHNed.cz spouští olympijský speciál Atény 2004

Starší článek

Nova na podzim sází na původní seriály, ale i reality show

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více