Media projekt: Stále vede Blesk a Radiožurnál

5. 8. 2004 12:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejčtenějším celostátním deníkem byl za období 1. a 2. čtvrtletí letošního roku deník Blesk. Vyplývá to z aktuálních výsledků výzkumu Media projekt. Nejposlouchanější celoplošnou rozhlasovou stanicí byl v uvedeném období Radiožurnál.
Deník Blesk četlo v 1. pololetí 1,490 mil. čtenářů, zatímco druhou v pořadí MF Dnes 1,201 mil. čtenářů. Znamená to, že oproti poslednímu měření nedošlo na vedoucích postech ke změnám. Třetím nejčtenějším deníkem je Právo (620 tisíc čtenářů), následují Lidové noviny (314 tisíc), Sport (294 tisíc), Hospodářské noviny (211 tisíc) a Haló noviny (49 tisíc).
Ze společenských titulů se na prvních místech drží Nedělní Blesk, Rytmus života, Týdeník Květy, Story a Spy. Z ženských titulů jsou nejčtenější Vlasta, Chvilka pro tebe a Žena a život. V ekonomických titulech vede Ekonom, ve zpravodajských týdenících Týden.
Český rozhlas-Radiožurnál poslouchalo 913 tisíc posluchačů, druhé v pořadí Radio Impuls 844 tisíc. Impuls má však větší podíl na trhu než vedoucí Radiožurnál – konkrétně 12 % (Radiožurnál 11,6 %). Třetí nejposlouchanější rozhlasovou stanicí byla v prvním pololetí Frekvence 1 (833 tisíc, podíl na trhu 11,2 %). Následují Evropa 2 (580 tisíc posluchačů), ČRo2-Praha (351 tisíc), ČRo3-Vltava (71 tisíc), ČRo6 vykázal poslechovost 23 tisíc posluchačů, zahraniční stanice 22 tisíc a programová síť BBC 17 tisíc. Nejposlouchanější regionální rozhlasovou stanicí je Rádio Blaník (375 tisíc) před ČRo-Brno (222 tisíc).

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.