McDonald’s řeší ježčí problém

11. 8. 2004 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Síti rychlého občerstvení McDonald’s leží na srdci nejen spokojený zákazník, ale také živý ježek. Společnost požádala designéry, aby vymysleli nový kelímek na zmrzlinu, protože v tom dosavadním snadno uvíznou ježci, když se snaží dostat ke zbytku sladké pochoutky. Kelímek má totiž kónické víčko, do něhož ježčí hlava snadno pronikne, avšak bodliny se zachytí za zúžený průchod a nepustí pak ježka ven. Brity to trápí a mnozí McDonald’s upozornili na případy ježků uhynulých s hlavičkou v kelímku. Společnost na ochranu ježků v britském Shropshiru si na nevyhovující tvar víčka zmrzlinových kelímků stěžovala už před čtyřmi lety. Mluvčí McDonald’s Fay Vassová řekla listu The Independent, že odborníci vyzkoušeli a zavrhli už dva návrhy. Jestliže bude ten třetí vyhovovat, bude zmrzlina v nových kelímcích už na jaře. To znamená, že až se ježci probudí ze zimního spánku, budou si moci vylizovat kelímky, jak se jim zlíbí, slíbila Vassová.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.