Maďarský online reklamní trh letos čeká růst až o 40 %

18. 8. 2004 12:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reklamní internetový trh v Maďarsku letos podle očekávání analytiků stoupne až o 40 procent, což ve finančním vyjádření představuje růst asi o tři miliardy forintů (zhruba 382 milionů Kč). Největší podíl na tomto reklamním koláči přitom budou mít podle analytiků největší portály jako jsou Origo, Index, či Sanoma online. Informoval o tom hospodářský deník Világgazdaság s odvoláním na výsledky vlastního průzkumu.
Jak deník píše, portály očekávají největší nárůst internetové reklamy zejména ze strany zadavatelů z řad automobilek, či telekomunikačních firem. Aktivněji se však do tohoto segmentu reklamy začínají zapojovat také výrobci piva, či kosmetiky, uvádí list.
Růst trhu však podle odborníků do značné míry ovlivňuje skutečnost, jak rychle roste rozšíření internetu. Podle společnosti Sonda Ipsos v prvním čtvrtletí letošního roku vzrostl počet připojení k internetu v Maďarsku o deset procent na 26,1 procenta.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.