Reklamní internetový trh v Maďarsku letos podle očekávání analytiků stoupne až o 40 procent, což ve finančním vyjádření představuje růst asi o tři miliardy forintů (zhruba 382 milionů Kč). Největší podíl na tomto reklamním koláči přitom budou mít podle analytiků největší portály jako jsou Origo, Index, či Sanoma online. Informoval o tom hospodářský deník Világgazdaság s odvoláním na výsledky vlastního průzkumu.
Jak deník píše, portály očekávají největší nárůst internetové reklamy zejména ze strany zadavatelů z řad automobilek, či telekomunikačních firem. Aktivněji se však do tohoto segmentu reklamy začínají zapojovat také výrobci piva, či kosmetiky, uvádí list.
Růst trhu však podle odborníků do značné míry ovlivňuje skutečnost, jak rychle roste rozšíření internetu. Podle společnosti Sonda Ipsos v prvním čtvrtletí letošního roku vzrostl počet připojení k internetu v Maďarsku o deset procent na 26,1 procenta.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).