Londýn láká turisty
Zadavatel: Metro noviny
Kampaň: British Airways “London is closer”
Nosič: tisk
Mediální agentura: ZenithOptimedia Londýn
Popis kampaně: Týdenní spolupráce British Airways s deníkem Metro, která probíhala v sedmi evropských zemích, měla za cíl podpořit víkendové lety do Londýna. Před tiskovou kampaní byla realizována rozsáhlá venkovní kampaň: venkovní plochy, autobusy, taxi a kameloti byli oblečeni do anglických uniforem. První týden tiskové kampaně se zadní strana Metra proměnila v London Daily News – falešné noviny, říkající milionu čtenářů Metra, že Londýn právě přistál v jejich městě. Kameloti rozdávali tyto noviny falešnou obálkou navrch. Zprávy obsahovaly hlavně tipy ohledně módy, jídla a kultury v Londýně. Během tohoto týdne patřila BA přední strana, připomínající čtenářům venkovní kampaň a British Airways website. Výsledkem bylo, že ve všech cílených městech se prodeje značně zvýšily.