Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé upřednostňují televizní zpravodajství před tiskem

Redakce MAM10. 8. 2004

Češi mají největší zájem o zpravodajství v televizi, zhruba dvě třetiny ho sledují alespoň pětkrát týdně. Méně se již zajímají o noviny, které čte stejně pravidelně pouze 38 procent lidí. Tisk absolutně nezajímá asi deset procent obyvatel, přitom zpravodajství v televizi nesledují jen dvě procenta lidí. Vyplývá to z průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění (CVVM).
Průzkum zjišťoval také sledovanost zpravodajských pořadů, respondenti směli uvést celkem tři. Nejvíce lidí, 65 procent, pravidelně sleduje Televizní noviny na Nově. Událostem České televize věnuje pozornost téměř polovina lidí a hlavní zpravodajskou relaci televize Prima si nenechá ujít více než pětina populace. Z novin se lidé nejčastěji zajímají o regionální tituly – pravidelně je čte 38 procent dotázaných. Mladou frontu Dnes vyhledává 34 procent, následuje Blesk s 23 procenty, Právo s 19 a Lidové noviny s deseti procenty pravidelných čtenářů.
CVVM rovněž zjistilo, že dvě pětiny dotázaných sledují zpravodajství v televizi každý den, zhruba čtvrtina pětkrát až šestkrát týdně a třikrát až čtyřikrát týdně se na ně dívá více než pětina respondentů. Noviny čte jednou až dvakrát týdně čtvrtina oslovených a stejný podíl dotázaných uvedl, že je čte třikrát až čtyřikrát týdně.
Výzkumu se v období od 18. do 28. června zúčastnilo 889 respondentů starších 18 let.

×

Eurosport bude nepřetržitě vysílat z olympiády

Starší článek

Microsoft uvolnil pro výrobce servisní balík k Windows XP

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více