Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kongresová asociace investovala do kampaně v Německu téměř milion

Redakce MAM16. 8. 2004

Téměř milion korun stála billboardová kampaň, kterou Pražská asociace kongresové turistiky (PAKT) již druhým rokem láká německé firmy k pořádání kongresů v Praze. Billboardy s pohledem na Hradčany osvícené zapadajícím sluncem letos zvou firmy na 150 reklamních plochách v deseti největších německých městech, řekl předseda asociace Michael Hvížďala.
Většinu nákladů platilo ministerstvo pro místní rozvoj a část členové asociace, kterými jsou cestovní kanceláře, hotely, dopravci, organizátoři kongresů a další firmy. PAKT si od akce slibuje vyšší zájem německých firem o pořádání kongresů a konferencí v ČR.
Loni visela stovka billboardů v německých městech 14 dní v září. Zájem německých firem o možnosti pořádání konferencí byl podle Hvížďaly po kampani výrazně vyšší než před ní. Například přístupy Němců na internetové stránky PAKTu byly 28krát vyšší než před kampaní.
Letos jsou plakáty s heslem “Příští konference? V Praze!” na 150 plochách v Berlíně, Dortmundu, Drážďanech, Duisburgu, Düsseldorfu, Frankfurtu, Hamburku, Kolíně, Mnichově a Stuttgartu celý srpen. Visí hlavně v centrech měst na frekventovaných místech, na letištích a v blízkosti velkých hotelů.
Pokud se asociaci podaří zajistit prostředky, chce v příštím roce zvýšit počet billboardů na 200. Stejně jako letos by mohly v Německu být celý měsíc. Vhodnost termínu kampaně pro příští rok zatím vyhodnocují marketingoví odborníci. PAKT zvažuje také možnost podobné kampaně v Rakousku, Beneluxu a Francii.

×

Nová distribuce časopisu Apetit

Starší článek

Zahájení OH sledovalo v ČT téměř jeden a půl milionu diváků

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více