Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kolečkové brusle si stále více kupují dospělí, letí tzv. softové

Redakce MAM13. 8. 2004

Kolečkové brusle se stávají běžnou výbavou sportovně založených lidí, zájem o ně podle obchodníků letos opět vzrostl. Nejvíce se prodávají měkké boty usazené ve skeletu, zejména pro dospělé. Letošní vyšší prodej tzv. inline bruslí částečně ovlivnilo počasí. “Místo k vodě lidé vyjížděli do parku či na trasy určené pro kolečkové brusle,” řekla mluvčí společnosti Carrefour Jana Havlíčková.
“V minulosti byl vyšší zájem o kolečkové brusle pro děti. Dnes stoupá poptávka pro dospělé,” uvedla Havlíčková. Nejvíce se podle ní kupují tzv. softové brusle, což jsou pohodlné měkké vzdušné boty usazené ve skeletu. Lidé je kupují velmi často jako výbavu na dovolenou, dodala.
Prodej kolečkových bruslí, respektive inline bruslí, od konce minulého roku opět roste, potvrdila mluvčí hypemarketů Hypernova a Albert Kateřina Černá. Největší zájem je podle ní o inline brusle hliníkové konstrukce s měkkou botou vyvedenou v agresivních barvách.
Mluvčí společnosti Globus ČR Helena Jakubcová míní, že kolečkové brusle nezaznamenávají nějak převratně narůstající prodej, ale spíše standardní jako v loňském roce. Roste zájem o brusle určené především na kondiční ježdění. Tento typ podle ní úplně vytlačil dražší plastové brusle. Stále je velký zájem o dětské roztahovací brusle, a to jak levnější plastové, tak dražší softové.
Kolečkové bruslení patří v posledních letech v Česku k nejoblíbenějším rekreačním sportům. Přesto v tuzemsku nejsou pro jeho provozování dobré podmínky. Čeští bruslaři se musí potýkat se špatným povrchem, úzkými cestami a nevyhovujícím umístěním laviček v jejich okolí.

×

Zájem o ojetá auta klesl, trh je plný

Starší článek

ČRo a ČT připomenou 21. srpen 1968 dokumenty i vzpomínkami lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více