Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

iHNed.cz spouští olympijský speciál Atény 2004

Redakce MAM5. 8. 2004

Redakce ekonomického zpravodajského serveru iHNed.cz připravila pro své čtenáře speciální zpravodajství k letním olympijským hrám 2004 v Aténách.
Na internetové adrese http://OH.iHNed.cz naleznou návštěvníci až do konce her aktuální zpravodajství, které bude klást důraz na informace z dění kolem české výpravy. Okamžité umístění českých sportovců nabídne rychlý výsledkový servis, který doplní zpravodajské materiály. Speciál se zaměří také na nejdůležitější události aténských klání. „Chceme se věnovat hodnocení výkonů sportovců a z toho důvodu velký prostor dostanou již tradiční analýzy a komentáře,“ doplňuje vedoucí projektu Marek Roll. Speciál tak fanouškům nabídne přehlednou a jednoduchou formou to nejdůležitější, co se na LOH odehraje.
Součástí speciálu bude sportovní blog, v němž dva dopisovatelé svými postřehy okomentují dění v Aténách. Půjde o reportéra Hospodářských novin Aloise Žatkuliaka a redaktora České televize Lukáše Přibyla. Další samozřejmou součástí jsou fotogalerie, standardní internetové moduly a program. Navíc se čtenáři mohou utkat v tipovací soutěži o knižní ceny k LOH z vydavatelství Olympia.
Novinkou ve speciálu je bezplatný e-mailový servis – Bleskové zprávy. Po objednání servisu budou uživateli během dne zasílány do e-mailové schránky zprávy s nejdůležitějšími událostmi z LOH v Aténách a souhrnné přehledy nejdůležitějších událostí. „Umožníme tak čtenářům iHNed.cz být během největší sportovní události roku stále v obraze a po celý den sledovat olympijské dění, aniž by museli přímo vstoupit na stránky zpravodajského webu,“ vysvětluje Roll.
Speciál k LOH OH.iHNed.cz navazuje na úspěšné sportovní weby, které zpravodajský server Hospodářských novin www.iHNed.cz při sportovních událostech pravidelně připravuje.

-zem-

×

Media projekt: Stále vede Blesk a Radiožurnál

Starší článek

Mediální firma CME letos obnovila běžnou ziskovost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více