Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Heineken posiluje svou pozici v Rusku

Redakce MAM11. 8. 2004

Nizozemský pivovar Heineken koupil v Rusku dva malé pivovary. Díky akvizici tak nyní bude firma zaujímat v Rusku třetí příčku mezi místními výrobci piva. Heineken koupil firmu Central European Brewing Company, která vlastní majoritní podíl v pivovaru Shikhan Brewery, a pivovar Volga Brewery ve městě Nižnij Novgorod. Oba pivovary se nachází ve středním Rusku. Podíl Heinekenu na ruském trhu díky akvizici stoupne na sedm procent z předchozích 4,5 procenta. Heineken usiloval o rozšíření své pozice v Rusku a zvažoval buď koupi menších pivovarů nebo výstavbu nového závodu. Současný pivovar v Petrohradu totiž pracuje téměř na plnou kapacitu. Pro Heineken je Rusko, pátý největší trh s pivem na světě, hlavním tahounem růstu tržeb. Lídrem na ruském trhu s pivem je Baltic Beverages Holding, společný podnik britské firmy Scottish & Newcastle a dánské Carlsberg. Druhá pozice patří pivovaru SUN-Interbrew ovládanému SUN Group a belgickým Interbrew. Mluvčí Heinekenu odmítla poskytnout detaily týkající se ceny. Pouze uvedla, že čistý zisk pivovaru Shikhan Brewery v roce 2003 činil 3,6 milionu eur a zisk pivovaru Volga se vyšplhal na 1,1 milionu eur. Firma hodlá akvizici financovat z vlastních disponibilních zdrojů.
Prodej piva v Rusku by podle odhadů společnosti měl letos stoupnout o sedm procent na více než 80 milionů hektolitrů, napsala agentura Reuters. Ruský trh piva má ještě značný prostor pro růst. Rusové pijí v průměru 51 litrů piva ročně na osobu ve srovnání se 74 litry v Polsku, 84 litry v USA, více než 100 litry v Německu či dokonce 160 litry v České republice.
Podle údajů moskevského Vědeckovýzkumného ústavu narkologie se počet mladých lidí holdujících pivu za poslední čtyři roky zvýšil o 13 procent. Při průzkumu, kterého se zúčastnilo asi 5000 žáků moskevských škol a učilišť, vyšlo najevo, že 40 procent jich pravidelně pije pivo.

×

ADSL stahuje náskok kabelových televizí

Starší článek

Zisk firmy Axel Springer klesl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více