Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Fox oslovil věřící: nabízí DVD s Kristem

Redakce MAM30. 8. 2004

Netradiční reklamní kampaň se v uplynulém týdnu rozjela v USA. Filmové studio 20th Century Fox rozeslalo 260 tisíc pohlednic a na šest miliónů e-mailů. Apeluje v nich na americké křesťany a na církevní představitele, aby si zakoupili jejich nejnovější DVD, snímek Umučení Krista. Ten se má na trhu objevit již zítra, 31. srpna.
Monstrózní akce má přivodit další komerční úspěch kontroverzního filmu, který režíroval herec Mel Gibson a jemuž mnozí vyčítají přílišnou krutost a přehnaně naturalistické výjevy z posledních hodin života Ježíše Krista.
Snímek, který na jaře vyvolal bouři nevole i vlnu diskusí, vydělal jen ve Spojených státech, kde měl pod titulem The Passion premiéru o Velikonocích, k dnešnímu dni přes 370 miliónů dolarů, uvádí zpravodajský server BBC News. Úspěšnější bylo v letošním roce už jen pokračování počítačem animované pohádky Shrek. Shrek 2, letošní hlavní hit Spielbergova studia DreamWorks, už má na kontě bezmála 450 miliónů dolarů.
Podle prestižního listu The New York Times by se však Umučení Krista díky obří kampani, která přímo oslovuje věřící, mohl stát nejúspěšnějším DVD poslední doby. “Celosvětový komerční úspěch Umučení Krista je bezpochyby jedním z největších překvapení letošního roku. Na trh proto nyní posíláme více než 15 miliónů DVD, o něž je už teď velký zájem,” uvedl pro New York Times Jeff Yordy, marketinkový ředitel studia Fox.
Nařčení z přílišné komercializace filmu o posledních hodinách života Ježíše Yordy odmítá. “Rozeslali jsme věřícím jen prostou zprávu, že film, který je tak zaujal, mohou nyní mít doma, neboť DVD právě přichází na trh. To je vše,” uvedl pro New York Times.
“Je pravda, že se kolem Umučení Krista strhl skutečně nevídaný poprask,” souhlasí publicistka Laura M. Holsonová. ” Je pochopitelné, že se toho Fox snaží ještě využít,” uvedla Holsonová pro New York Times.
“Vynaložili jsme na tuto kampaň skutečně obrovské úsilí, je to jeden z našich vůbec nejdůkladnějších marketinkových projektů ,” citoval zástupce divize domácí zábavy studia Fox list The New York Times.
Kampaň se podle něj speciálně soustředila i na konkrétní regiony. Největší zájem o film Umučení Krista totiž distributoři zaznamenali v oblasti amerického Středozápadu a také ve státech tradičního Jihu.
Už nyní se Umučení Krista objevuje v nabídce předních internetových obchodů, kde si jej zájemci mohou objednat. Největší zájem zatím zaznamenaly internetové portály Amazon.com a walmart.com. Foxem stanovená cena jednoho DVD činí necelých třicet dolarů, internetoví obchodníci však cenu zvýhodňují v rámci různých akcí.
Ačkoliv se Fox zdráhá zveřejnit své odhady, odborníci podle New York Times předpokládají, že se již během prvního týdne podaří prodat více než milión kopií.

Hospodářské noviny, 30. 8. 2004, autor: Irena Zemanová

×

GTS vybrala Herald

Starší článek

V létě se více prodávají lednice, letos kvůli sportu i televizory

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více