Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firma Marthy Stewartové se ztrátou

Redakce MAM4. 8. 2004

Mediální firma odsouzené americké podnikatelky Marthy Stewartové utrpěla ve druhém čtvrtletí značnou ztrátu. Odsouzení proslulé celebrity na poli životního stylu a rad pro domácnosti těžce dolehlo na příliv příjmů z reklamy do firemních časopisů, přerušilo některé její televizní pořady a snížilo odbyt značkových produktů.
Firma Martha Stewart Living Omnimedia dnes uvedla, že čistá ztráta ve druhém čtvrtletí dosáhla 19,3 milionu dolarů ve srovnání se ziskem 931 000 USD o rok dříve. Tržby společnosti se propadly o 33 procent na 44 milionů dolarů.
Pokles tržeb zaznamenaly všechny aktivity firmy – vydavatelství knih a časopisů, televizní pořady, prodej vlastních značek zboží v obchodních domech Kmart i internetový a přímý prodej. Firma zároveň oznámila, že do konce roku uzavře ztrátovou divizi přímého prodeje.
Firma Stewartové však rovněž představila plány nové expanze. Především podepsala několikaletý kontrakt na nový program o vaření pro veřejné televizní stanice. Společnosti se také podařilo u kuchařského časopisu Everyday Food zvýšit náklad garantovaný inzerentům.
Stewartovou minulý měsíc odsoudil federální soud k pěti měsícům odnětí svobody a dalším pěti měsícům domácího vězení za maření vyšetřování a křivou výpověď kolem skandálu s prodejem akcií firmy ImClone Systems. Od počátku jejího vyšetřování se akcie firmy propadly o zhruba 50 procent, trest na nejnižší sazbě je však prudce vynesl vzhůru.
Firma se snaží od Stewartové distancovat, takže již odstranila její jméno z magazínu Everyday Food a potlačuje je u vlajkového časopisu Martha Stewart Living. Analytici však podle agentury Reuters pochybují, že by firma tak těsně spojená se svou zakladatelkou mohla najít jinou identitu a někteří čekají oživení až po návratu podnikatelky z vězení. Stewartová loni odstoupila z nejvyšších funkcí ve firmě, zůstala však jejím hlavním akcionářem a zakládající ředitelkou obsahové náplně.

HN, čtk, 4. 8. 2004

×

Společnost Karneval Media oficiálně pohltila konkurenty

Starší článek

Slováci bojují proti kopírování hudby, pirátů je ale stále dost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více