Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Expres ČT2 nejnavštěvovanějším teletextem

Redakce MAM31. 8. 2004

Sledovanost teletextu Expres ČT2 dosáhla během Her XXVIII. Olympiády v Aténách nejvyšších hodnot za dobu elektronického měření sledovanosti teletextů v České republice.
Teletexty České televize opětovně potvrdily dominantní pozici v poskytování sportovních informací a aktualit uživatelům teletextového vysílání, a to s celkovým podílem přes 70 %. Teletext Expres ČT2 dosáhl během olympijských her suverénně nejvyššího podílu na trhu: podíl ČT2 činil téměř polovinu ze všech teletextů, a to 46,5 %, u ČT1 25 %, u TV Nova 16,5 % a u TV Prima 8 %. Aktuální výsledky sledovanosti teletextů najdou diváci každý týden na Teletextu ČT na stránce 342.
Počet přístupů (tj. sepnutí na dálkovém ovládači do režimu teletext) dosáhl během dvou olympijských týdnů téměř 46 milionů přístupů (první i druhý týden vždy cca 23 milionů přístupů). Přitom průměrný týdenní počet přístupů v roce 2003 činil u teletextu ČT2 necelých 9,2 milionů. To znamená, že během konání aténských olympijských her došlo každý týden k nárůstu téměř o 14 milionů. U Teletextu ČT1 stanice zaregistrovala v součtu obou týdnů přes 21 milionů přístupů a u všech ostatních teletextů dohromady cca 28 milionů přístupů.
Ve druhém olympijském týdnu přepnulo na teletext ČT2 téměř 1 528 000 čtenářů (týdenní průměr v roce 2003 činil necelých 895 tisíc). V týdenní sledovanosti si vysoké hodnoty zachoval i teletext na okruhu ČT1, a to necelých 1 775 000 čtenářů (cca o 200 tisíc více než byl týdenní průměr roku 2003).
Údaje pochází z elektronického měření sledovanosti, tzv. peoplemetrů. Výpočet je prováděn podle metodiky schválené zástupci Mediaresearch a Asociací televizních organizací.

-zem-

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 19. srpna 2004

Starší článek

Znělka Večerníčku v novém na STV od září

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více