Ewing Public Relations otevírá pobočku na Slovensku

12. 8. 2004 15:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Ewing Public Relations (EPR) otevřela pobočku v hlavním městě Slovenské republiky Bratislavě. V portfoliu nově vzniklé společnosti, která nese název Action Global Communications Bratislava, figurují klienti Lufthansa, OMV, Michelin, Kärnten Werbung, Neusiedler See Tourismus a Burgenland Tourismus. Výkonnou ředitelkou a jednatelkou je bývalá slovenská televizní novinářka Beata Havranová. V roli druhé jednatelky působí spolumajitelka EPR Pavlína Rieselová.
Ewing Public Relations (EPR) je mezinárodní PR agentura založená v roce 1993 v Praze. Od června 1999 ji společně vedou spolumajitelé Jiří Hrabovský a Pavlína Rieselová. V srpnu 2002 vstoupil do EPR i třetí vlastník, kterým je mezinárodní agentura Action Global Communications. .
„Slovenská republika představuje klíčovou oblast střední a východní Evropy, zvláště pak po jejím vstupu do EU. Většina našich klientů se řadí mezi nadnárodní korporace a vyžaduje globální přístup a lokální podporu. Slovenský trh nabízí příležitost, jak jejich potřebu uspokojit, a zároveň skýtá skvělou možnost nabízet naše služby i místní klientele,“ říká spolumajitelka Ewing Public Relations Pavlína Rieselová.
Majitel Action Global Communications Tony Christodoulou dodává: „O zastoupení na Slovensku usilujeme už několik let, neboť logicky zapadá do naší globální strategie. Se slovenskou kanceláří v našem portfoliu upevníme svou pozici v jednom z nejdynamičtěji se rozvíjejících regionů Evropy.“
Action Global Communications, která působí v 28 zemích světa, nabízí a poskytuje služby v oblasti mediální a korporátní komunikace, strategického poradenství, vnitřní komunikace, mediálního tréninku, krizové komunikace, sponzoringu apod.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.