Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Do tendru na průzkum návštěvnosti webu se přihlásily čtyři firmy

Redakce MAM20. 8. 2004

O průzkum návštěvnosti internetu a zjišťování sociodemografického profilu uživatelů mají zájem firmy iAudit International ve spolupráci s TNS SK, dále GfK Praha, Mediaresearch ve spolupráci s Gemius, S.A. a společnost United Interactive. Vítěz výběrového řízení, které vyhlásilo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), by měl být znám do konce září, informoval Petr Bednář, předseda SPIR a zároveň manažer internetových projektů společnosti Ringier ČR.
Současný projekt NetMonitor, který pro SPIR zajišťuje společnost Factum Invenio, končí příští rok v lednu. Nově vybraný výzkum má na něj podle Bednáře navázat. “SPIR chce, aby nový výzkum měřil i počty návštěvníků jednotlivých internetových médií. Jako alternativní rozšíření výzkumu mohly ucházející se společnosti předložit například výzkum efektivity internetové reklamy či monitoring objemu reklamy na internetu,” uvedl Bednář.
Původně se do tendru přihlásilo devět společností, konkrétní nabídku nakonec předložily čtyři z nich. Výběrové řízení organizuje a nabídky hodnotí výběrová komise, kterou jmenovala výkonná rada SPIRu. V devítičlenné komisi zasedají zástupci nejen internetových serverů, ale i mediálních agentur a vydavatelství.
“Výběrová komise nabídky vyhodnotí a dodá výkonné radě doporučení, respektive pořadí nabídek podle jejich kvality. Finální rozhodnutí je pak na výkonné řadě, která ale bude doporučení komise respektovat,” popsal Bednář nadcházející závěrečnou fázi tendru.

×

Největší výrobci nápojových etiket na trhu se spojují

Starší článek

Obchodní řetězec Lidl otevře v září na Slovensku 14 prodejen

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více