Čtyři zájemci o PR Pfizeru

25. 8. 2004 12:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Farmaceutická společnost Pfizer, americká jednička na trhu s léky, vyslechne tento čtvrtek a pátek prezentace čtyř agentur, jež se ucházejí o její PR rozpočet, zahrnující např. práci pro léky Celebrex a Bextra. Jedná se o newyorské agentury Burson-Marsteller, Hill & Knowlton, Ogilvy Public Relations a Porter Novelli. Rozpočet je odhadován na 10–15 mil. dolarů.

-tw-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.