Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT2 se minulý týden zvýšil podíl sledovanosti téměř dvakrát

Redakce MAM18. 8. 2004

Podíl sledovanosti v hlavním vysílacím čase se v minulém týdnu zvýšil pouze programu ČT2, a to téměř dvojnásobně. Podíl ČT2 činil 13,5 procenta oproti 7,2 procenta v předminulém týdnu. ČT1, Nově i Primě jejich podíly poklesly. Vyplývá to z údajů, které na základě peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Podíl sledovanosti v hlavním vysílacím čase klesl Nově na 42,2 z 44,9 procenta, Primě pak na 20,6 z 23,2 procenta. Podíl ČT1 byl v minulém týdnu 19,6 procenta, což je méně o 0,7 procentního bodu než v týdnu předtím.
Také při srovnání celodenního podílu sledovanosti si polepšila pouze ČT2, a to o 6,1 procenta na 14,1 procenty. Nově klesl podíl na 41,1 z 44,6 procenty, Primě pak přesně o procento na 20 procent. U ČT1 činil podíl 19,5 procenta, což je méně o 1,1 procentního bodu než v předminulém týdnu.
Všech dvacet nejsledovanějších pořadů minulého týdne odvysílala televize Nova. Nejvíce diváků vůbec přilákaly pondělní Televizní noviny. Čas si na ně udělalo 2,3 milionu diváků, tedy 27,1 procenta dospělých.
Na ČT1 nejvíce zaujaly nedělní Události, které v průměru zhlédlo 1,23 milionu lidí, což je 14,5 procenta dospělé populace. Největší zájem na ČT2 byl o páteční slavnostní zahájení olympijských her v Aténách – nenechalo si je ujít 1,37 milionu diváků, tedy 16,2 procenta dospělých. Z pořadů Primy měl největší úspěch další díl seriálu Julie Lescautová, na nějž se podívalo 1,13 milionu osob, tedy 13,3 procenta dospělých.

×

Vláda odmítla zvýšení rozhlasových poplatků

Starší článek

Armádní kampaň neoprávněně použila olympijskou symboliku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více