Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT2 a Prima si polepšily v podílech sledovanosti v hlavním čase

Redakce MAM25. 8. 2004

Program ČT2 a televize Prima si minulý týden polepšily v podílech sledovanosti v hlavním vysílacím čase. ČT2 sledovalo 17,4 procenta diváků, kteří byli před televizními obrazovkami. Znamenalo to o čtyři procentní body více než v týdnu předtím. Podíl Primy se zvýšil na 21,5 z 20,6 procenta, vyplývá z údajů, jež na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Podíl ČT2 v hlavním čase se tak téměř vyrovnal ČT1. Ten minulý týden činil 17,6 procenta, což je o 1,9 procentního bodu méně než týden předtím. Nova zaznamenala pokles téměř o tři procentní body na 39,3 procenta.
V podílech celodenní sledovanosti v minulém týdnu ČT2 dokonce předčila ČT1 i Primu. Nonstop program věnovaný olympiádě v Aténách sledovalo v průměru 20,9 procenta diváků, kteří byli u obrazovek. To je o 6,8 procentních bodů více než týden předtím. Nově podíl poklesl na 37,2 z 41,1 procenta, Primě na 19,2 z 20 procent a ČT1 na 17,5 z 19,5 procenta.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů také minulý týden odvysílala Nova. Největší zájem vůbec byl o nedělní Televizní noviny, na něž si čas udělalo 2,53 milionu diváků, tedy 29,8 procenta dospělé populace.
Nesledovanějším pořadem na ČT2 byl závěr finálového utkání v mužské tenisové dvouhře mezi Nicolasem Massuem z Chile a Američanem Mardym Fishem. Závěr pátého rozhodujícího setu sledovalo 1,2 milionu lidí, což je 14,2 procenta dospělých. Z programů ČT1 měli diváci největší zájem o nedělní Události. Ujít si je nenechalo 1,19 milionu diváků, tedy 14 procent dospělé populace. Z pořadů Primy největší zájem vyvolal další díl seriálu Rodinná pouta, který zhlédlo 1,16 milionu diváků, což je 13,7 procenta dospělých.

×

Metropolitní TV Praha bude vysílat pravidelný Pražský magazín

Starší článek

Mafra pohltila Expres Radio

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více