ČT uzavřela s bary a restauracemi desítky smluv kvůli vysílání OH

23. 8. 2004 15:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká televize uzavřela s provozovateli barů a restaurací několik desítek smluv o vysílání olympijských her z Atén. Stejně jako v případě nedávného mistrovství Evropy ve fotbalu totiž ČT vlastní na olympiádu vysílací práva. Přímé přenosy či záznamy z Atén tak lze na veřejnosti vysílat pouze s jejím souhlasem.
„Zájem je podstatně menší a zatím se pohybuje v řádu desítek,“ sdělil mluvčí ČT Martin Krafl. Cenu za legální vysílání stanovila ČT pro restaurace a podobné provozovny na tisícikorunu plus devatenáctiprocentní DPH.
Na rozdíl od červnového fotbalového turnaje není mezi zájemci o vysílání Olympijského studia žádný provozovatel velkoplošné obrazovky.
V souvislosti s mistrovstvím Evropy v kopané uzavřela ČT s provozovateli restauračních zařízení a velkoplošných obrazovek kolem 130 smluv. „Každá smlouva byla jiná, ale celkově na nich ČT získala přibližně 2,3 milionů korun,“ uvedl mluvčí.
Podle něj v tuto chvíli veřejnoprávní televize nevede žádný spor kvůli nelegálnímu vysílání evropského fotbalového šampionátu či olympiády. „Případná nedorozumění byla vyřešena smírem,“ dodal Krafl.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.