ČSOB má novou imageovou kampaň
ČSOB spustila očekávanou imageovou kampaň. Ta jako první vznikla v dílně nové reklamní agentury společnosti McCann-Erickson. Jedná se po dlouhé době o masivní reklamu zaměřenou na image banky. Československá obchodní banka do té doby propagovala hlavně své jednotlivé produkty. Název banky také doprovází nový slogan – “Pro bohatší život”.
Kampaň zahrnuje televizní spot, na nějž pak přímo odkazují tiskové inzeráty a city lighty. Jaké konkrétní změny v komunikační strategii ČSOB budou pod taktovkou nové agentury následovat, však odmítla banka komentovat.
McCann-Erickson získala reklamní rozpočet ČSOB letos v červnu. Ve finále se utkala s PR agenturou banky Bison & Rose, jež pro ni zajišťovala i dílčí projekty v oblasti nadlinkové komunikace a na speciálních reklamních projektech se bude podílet i nadále.
Hlavní reklamní agenturou ČSOB byla do té doby Ark Thompson, které zůstala reklama pro Poštovní spořitelnu. S reklamní agenturou vyměnila banka i mediální agenturu. V letošním jarním tendru vystřídala agenturu MindShare agentura Vizeum.
Podle monitoringu společnosti A-Connect investovala celá skupina ČSOB v loňském roce do nákupu reklamní plochy přes 167 mil. korun.
-Jindřich Jirásek-