Crocodille měsíce

23. 8. 2004 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobce baget a sendvičů Crocodille zavádí novou podporu svých výrobků v podobě speciálních ochutnávacích akcí. Každý měsíc budou mít zákazníci možnost koupit si prostřednictvím „Akce měsíce“ jeden z výrobků za výrazně sníženou cenu. „Akce měsíce budou naší hlavní marketingovou aktivitou pro další období. Postupně bychom rádi provedli zákazníky naším novým sortimentem,“ uvedla Klára Fořtová z marketingového oddělení firmy. Akce bude podpořena letáky pro prodejce, dolepkou s doporučenou prodejní cenou na výrobku, regálovou popiskou do lišt, wobblerem, cenovkou na plakát, reklamní fólií do světelného panelu lednic společnosti Crocodille, upozorněním na všech autech firmy (každý měsíc nový polep) a v neposlední řadě promo upoutávkou na firemních webových stránkách.

-Bohuslav Bohuněk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.