Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČRa pro Allianz Pojišťovnu

Redakce MAM19. 8. 2004

Firma České radiokomunikace uzavřela smlouvu na dodávku komplexních telekomunikačních služeb s Allianz Pojišťovnou. Ta zvítězila v tendru mezi sedmi telekomunikačními společnostmi, které dostaly za úkol zejména snížení nákladů pojišťovny a zrychlení a zkvalitnění internetových služeb.
“Podařilo se nám získat dalšího významného klienta působícího na finančním trhu, což podle nás potvrzuje kvalitu služeb poskytovaných pod značkou Bluetone,” je přesvědčen Jaromír Charvát, ředitel úseku telekomunikačních služeb ČRa.
ČRa zajistí vysokokapacitní připojení k internetu do centrály pojišťovny v pražské Římské ulici, datové propojení 29 lokalit Allianz na protokolu Frame Relay a zřízení hlasové služby na 27 lokalitách Allianz včetně zřízení Free Line (Zelené linky). Termín dokončení celé zakázky byl stanoven na konec září.
ČRa poskytují telekomunikační služby mj. pro ČSOB, Živnobanku, Vojenskou zdravotní pojišťovnu.

-sch-

×

Wilkinson uvede Quattro Midnight

Starší článek

Seznam.cz startuje novou reklamní kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více