Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čím dál více Čechů se domlouvá se svou bankou přes internet

Redakce MAM5. 8. 2004

Internetové bankovnictví je stále populárnější. Svědčí o tom mimo jiné výrazný nárůst počtu lidí, kteří s některou z bank uzavřeli smlouvu na internetbanking.
V České spořitelně (ČS) ji má nyní zhruba 343 tisíc klientů, což je asi o 150 tisíc více než před rokem. ČSOB se ke konci prvního pololetí meziročně zvýšil počet těchto klientů o téměř sto tisíc na 202 tisíc. Komerční bance vzrostl jejich podíl na 14 procent oproti devíti procentům vloni.
Právě tržní podíl může být přitom jedním z vodítek při volbě internetové banky – za přílivem klientů se obvykle skrývá zlepšování služeb. Podle výzkumné agentury Network Media Service (NMS) má nyní na trhu internetbankingu pro drobné klienty téměř poloviční podíl Česká spořitelna, Komerční banka získala 13 procent, ČSOB 12 procent, eBanka 11 procent, GE Capital Bank 10 procent. Zbývajících šest procent připadá na ostatní banky.
Ze zjišťovaného indexu spokojenosti vyšla z průzkumu, který agentura dělala v dubnu, nejlépe eBanka, kde dosáhla hodnoty 59 procent. S odstupem zhruba 30 procent se umístily ČS, GE Capital Bank, KB a ČSOB.
Nejčastěji podle průzkumu využívají lidé internet k jednorázovým platebním příkazům a změně a založení trvalého příkazu. Zhruba každý druhý aspoň jednou týdně kontroluje své transakce. Právě tato služba je však častým terčem výtek. “Nejvíce klientů preferuje historii účtu dva a více let. V tomto rozsahu však není u řady bank k dispozici,” říká Kamil Kunc z NMS.

Hospodářské noviny, 5. 8. 2004, autor: (ska)

×

Olympijskou symboliku využívají pivo, stavbaři i reklamní trh

Starší článek

Sázkaře čeká další velká událost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více